انیمیشن «برادران سوپر ماریو» ساخته می‌شود

استودیو انیمیشن‌سازی «ایلومینیشن انترتینمنت» این روزها مشغول مذاکره با مسئولان نینتندو است تا ساخت انیمیشن «برادران سوپر ماریو» را بر اساس مجموعه ویدئوگیم معروف این کمپانی و ماجراهای دو برادر لوله‌کش – ماریو و لوییجی – آغاز کند. هر دو کمپانی از واکنش به روزنامه وال استریت جورنال که منتشرکننده اصلی این خبر بوده، خودداری کرده‌اند. بازی‌های برادران سوپر ماریو و دنباله‌های مستقلش تاکنون بیش از 330 میلیون نسخه در سراسر دنیا فروش کرده‌اند.

استودیو ایلومینیشن که متعلق به کریس ملداندری و یونیورسال است تولید انیمیشن‌های معروفی همچون «من نفرت‌انگیز»، «مینیون‌ها» و «زندگی مخفی حیوانات خانگی» را در کارنامه دارد. سال 2015، شرکت نینتندو در توافقی مشترک با اماکن و پارک‌های یونیورسال به ساخت جاذبه‌های تفریحی از جمله مجسمه شخصیت‌های ویدئوگیم‌های این کمپانی از جمله ماریو و لوییجی رضایت داد.

نینتندو پیش از این در سال 1993 برای فیلم «برادران سوپر ماریو» قرارداد امضا کرده بود که با بازی باب هاسکینز و دنیس هوپر مقابل دوربین رفت اما بعد از اکران در گیشه شکست خورد.

وال استریت جورنال همچنین گزارش داده پروژه انیمیشن «برادران سوپر ماریو» در پاریس کلید خورده است و فعلا در مراحل اولیه پیش تولید به سر می‌برد. معنایش این است که تا این انیمیشن به مرحله اکران برسد، چندین سال طول خواهد کشید.

اقتباس‌های سینمایی که بر اساس ویدئوگیم‌های معروف در هالیوود ساخته می‌شوند تاکنون نتایج متفاوتی به دنبال داشته‌اند، از جمله «پرنده‌های عصبانی» که فروش نسبتا خوبی در گیشه داشت و دنباله جدیدش برای سال 2019 آماده می‌شود. فیلم «کیش آدمکش» با بازی مایکل فاسبندر و همچنین «وارکرفت» که در چین با استقبال روبرو شد، از جمله فیلم‌های این ژانر هستند که سال گذشته روی پرده رفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا