آنجلینا جولی صداپیشه انیمیشن جدید دیزنی شد

آنجلینا جولی صداپیشگی شخصیت اصلی انیمیشن جدید استودیوی دیزنی به نام «ایوان بی‌همتا» را بر عهده گرفت. این اقتباس کارتونی بر اساس داستان کودکانه کتاب تحسین‌شده کاترین اپلگیت تهیه و تولید شده است. قرار بود جولی در ابتدا فقط به عنوان تهیه‌کننده این پروژه فعالیت داشته باشد اما به تازگی برای صداپیشگی هم قرارداد بسته است. الیسن شیرمور تهیه‌کننده نسخه جدید «سیندرلا» و «یک نفر سرکش: داستانی از جنگ ستارگان» به عنوان همکار تهیه‌کننده در کنار جولی حضور خواهد داشت.

به گزارش «کامینگ سون»، تیا شاروک کارگردان انگلیسی درام عاشقانه «من قبل از تو» برای کارگردانی انیمیشن «ایوان» قرارداد بسته است. شاروک این پروژه سینمایی را که تلفیقی از فیلم و انیمیشن (لایواکشن) خواهد بود، بر اساس فیلمنامه مایک وایت مقابل دوربین می‌برد.

کتاب کودک «ایوان بی‌همتا» (The One and Only Ivan) در سال 2011 توسط انتشارات هارپرکالینز به چاپ رسید. محوریت داستان بر گوریلی به نام ایوان متمرکز است که زندگی‌اش در قفسی در یک مرکز خرید می‌گذرد و فیلی به نام استلا و سگی به نام باب هم در کنارش زندگی می‌کنند. ایوان زندگی گذشته‌اش را به خاطر ندارد اما وقتی استلا بچه فیل داستان وارد می‌شود و ایوان شروع به نگه‌داری و مراقبت از او می‌کند کم‌کم زندگی گذشته‌اش را به خاطر می‌آورد و نقشه می‌ریزد تا هر طور شده بچه فیل را از دسترس صاحبان سوءاستفاده‌گرش دور نگه دارد.

جولی صداپیشگی شخصیت استلا را بر عهده گرفته است. استودیوی دیزنی این رزوها مشغول یافتن صداپیشه مناسب برای ایفای نقش یکی از شخصیت‌های اصلی داستان است که به نجات ایوان و استلا کمک می‌کند.

جولی سابقه صداپیشگی در چندین فیلم انیمیشن از جمله «پاندای کونگ فوکار» و «داستان کوسه» را در کارنامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا