تصاویر جدید از سریال «محکومین»

تصویربرداری سریال «محکومین» به دو گروه تقسیم شده است و از چند روز قبل سیدجمال سیدحاتمی و حسین قناعت به طور همزمان هر کدام دو اپیزود مجزا را مقابل دوربین بردند.

22 قسمت از سریال اپیزودیک محکومین توسط سیدجمال سید حاتمی و 8 قسمت دیگر توسط حسین قناعت تولید شود.

موضوع این سریال اپیزودیک، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

لیلا زارع بازیگر ثابت این سریال است و در هر اپیزود با توجه به فیلمنامه، بازیگران جدیدی ایفای نقش می‌کنند. مسعود کرامتی، تینو صالحی و علی شادمان، حسین مهری، علی شادمان، محمد حاتمی، مسعود کرامتی، بهادر مالکی، شیدا خلیق، سوگل قلاتیان، افسانه تهرانچی، پریسا راد، مسعود میرطاهری، امین میری،‌تینو صالحی، سپیده خداوردی، پژمان بازغی، سیروس گرجستانی، ساغی زینتی، آتش تقی‌پور، مریم کاویانی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، حسین محجوب، مریم سعادت و شبنم قلی‌خانی و … نیز در اپیزودهای دیگر این سریال حضور خواهند داشت.

داستان یکی از اپیزودها که «فرزند» نام دارد، روایت فرد دارو فروشی است که در خیابان ناصر خسرو تهران کار می کند. او (مهرداد ضیایی) بدون اینکه بداند، دارویی تاریخ مصرف گذشته را به فردی می فروشد. پس از مصرف، فرزند آن مرد دچار تشنج شده است و بدنبال آن پدر بچه از اکبر شکایت می کند و او در دادگاه ضمن اعلام بی اطلاعی از تاریخ مصرف دارو، به جرمش اعتراف می کند و دادگاه او را بخاطر تخلفی که پذیرفته، حکم جایگزین زندان برایش صادر می کند.

مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای در دست تولید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا