محمد بحرانی وکیل سریال عیاری شد

محمد بحرانی در نقش وکیل سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری امروز (دوشنبه ۱۰ مهرماه) مقابل دوربین رفت.

به گزارش  فیلم‌نت نیوز، محمد بحرانی همراه با مهران رجبی در لوکیشن دفتر وکالت واقع در میدان ونک مقابل دوربین مجموعه تلویزیونی ۸۷ متر کیانوش عیاری رفتند.
سریال تلویزیونی «۸۷ متر» یک درام اجتماعی است که داستان آن درباره دو خانواده به نام پوردورانی و خلیلی است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند. اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایل‌شان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود. قصه ۸۷ متر از کشش فوق‌العاده‌ای برخوردار است که بیش از ۳۰ لوکیشن در تهران دارد.

علاوه بر محمد بحرانی که ایفای نقش در این سریال را از امروز آغاز کرده، علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین العابدین، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، نیما نوری‌زاده، سحر عبداللهی، علی طالب لو و نیما نوری‌زاده از بازیگران سریال «۸۷ متر» هستند.

عوامل تولید این سریال عبارتند از: تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: کیانوش عیاری، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: شبنم عرفی‌نژاد، دستیار دوم کارگردان: رضا مسعودی، مدیر تولید: حسن آقاکریمی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، فیلمبردار: بابک ابرغانی، صدابردار: سیامک نیازی، طراح گریم: محمد گل افشار و نازنین عرفی‌نژاد، طراح صحنه و لباس: سعید رحیمی.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید می‌شود، از فردا در لوکیشنی دیگر ادامه خواهد داشت و فریده سپاه منصور و سعید پیردوست که در نقش مادر زن و پدر زن علیرضا پوردورانی (علی دهکردی) ایفای نقش می‌کنند، فردا مقابل دوربین عیاری خواهند رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا