احتمال بازگشت جناب خان به خندوانه

رامبد جوان دیروز در برنامه “سی و پنج” ساخته “فریدون جیرانی” در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال بازگشت جناب خان توضیحاتی داد که به شرح زیر است.

به گزارش میزان، رامبد جوان دیروز در برنامه “سی و پنج” ساخته “فریدون جیرانی” در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال بازگشت جناب خان توضیحاتی داد که به شرح زیر است.

جیرانی: رامبد عزیز با یکی از جذابترین کاراکترهای برنامه «خندوانه»، محمد بحرانی صحبت کردیم و همه منتظر هستند که بدانند تکلیف جناب خان چه میشود؟ آیا داستان لجبازی بود؟ بعد از برنامه تو این عروسک گل کرد و عجیب است و حیف شد که الان نیست. آیا این موضوع حل میشود؟

جوان: امیدوار هستیم که موضوع حل شود و ما همیشه آغوشمان باز بوده و هست. وقتی به نتیجه رسیده شد که جناب خان نباشد تمام تلاش مان را کردیم که برگردد ولی متاسفانه نشد و تا این لحظه نیز آماده مذاکره هستیم.

فصل گذشته برنامه خندوانه با تدارک برنامه ای منجسم در روند تولید و همچنین بهره گرفتن از ویژگی های مثبتی همچون حضور عروسک دوست داشتنی “جناب خان” محبوبیت قابل توجهی نزد مخاطبان تلویزیون به دست آورد.

اما در فصل جدید نبود این عروسک محبوب انتقادات فراوانی را برای رامید جوان به همراه داشت. تا جایی که جوان در صدد حضور شخصیت‌های عروسکی تازه ای در برنامه اش شد. وی در همین راستا چهار شخصیت تازه عروسکی را به خندوانه اضافه کرد.

رامبد جوان به عنوان کارگردان و طراح برنامه “خندوانه” برای اینکه بیننده های برنامه اش جای خالی جناب خان را احساس نکنند، سفارش ساخت 4 عروسک را داد و برای صدای این عروسک ها نیز از صداپیشه هایی حرفه‌ای استفاده کرد اما این چهار عروسک در ابتدا شکست خوردند تا جای جناب خان همواره خالی بماند.

چندی پیش مرتضی میرباقری معاون سیما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص پیش تولید و پخش سری جدید برنامه “خندوانه” گفت: مقدمات فصل جدید برنامه “خندوانه” در حال انجام است و به هر میزانی که گروه کار تولید را انجام دهند ما از رسانه ملی پخش می کنیم.

وی در خصوص زمان پخش فصل جدید خندوانه ادامه داد: سری جدید برنامه “خندوانه” به کارگردانی رامبد جوان،بعد از ماه های محرم و صفر بر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

حال باید دید آیا سازندگان این برنامه به طور جدی به مذاکره دوباره با سازنده این عروسک معروف خواهند نشست یا نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا