انتشار کتابی از نادر ابراهیمی برای اولین‌بار

انتشارات روزبهان کتاب «براعت استهلال و لوازم نویسندگی»، اثر نادر ابراهیمی را برای اولین‌بار منتشر می‌کند.

به گزارش هفت راه،  انتشارات روزبهان چاپ کتابی جدید از نادر ابراهیمی، نویسنده را در دست دارد. این اثر که قرار است با عنوان «براعت استهلال و لوازم نویسندگی» به چاپ برسد، برای نخستین‌بار روانه بازار کتاب خواهد شد.

روزبهان چندی پیش نیز سه اثر دیگر از نادر ابراهیمی را بعد از سال‌ها بازچاپ و با طراحی جلد جدید منتشر کرده است. «آرایش و پیرایش کتاب کودک»، «مصورسازی کتاب کودک»، «مقدمه‌ای بر مراحل خلق و تولید ادبیات کودک» و «مقدمه‌ای بر فارسی‌نویسی برای کودکان» آثاری است که از سوی این انتشارات به تازگی منتشر شده است. مخاطب این آثار نویسندگانی هستند که قصد نگارش در حوزه ادبیات کودک و نوجوان دارند.

نادر ابراهیمی از نویسندگان صاحب‌نام در عرصه ادبیات بزرگسال و کودک و نوجوان است. از او آثار متعددی از جمله «خانه‌ای برای شب»، «آرش در قلمرو تردید (یا: پاسخ‌ناپذیر)»، «هزارپای سیاه و قصه‌های صحرا»، «افسانه‌ی باران»، «در سرزمین کوچک من» (منتخب آثار)، «تضادهای درونی»، «انسان، جنایت، احتمال»، «مکان‌های عمومی»، «در حد توانستن» (شعرگونه)، «غزل‌داستان‌های سال بد»، «ابوالمشاغل» (زندگی‌نامه) و «فردا مشکل امروز نیست» و «یک عاشقانه‌ی آرام» به یادگار مانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا