آغاز فصل سوم شهرزاد سه هفته دیگر

بازیگر سریال “شهرزاد” گفت: حضورم با فیلم “طاق باز” که یک سکانس پلان به کارگردانی “شهرام اسدزاده” است؛ در جشنواره فیلم فجر قطعی شده ولی هنوز قطعیتی در مورد سایر آثاری که در آنها بازی کردم وجود ندارد.

نسیم ادبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با  میزان درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر در سینما و تئاتر فعالیتی ندارم و مشغول بازی در سریال “هاتف” به کارگردانی “بهرنگ توفیقی” هستم که محرم امسال از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

وی درباره نقش خود در این سریال افزود: قصه این سریال در سال 1310 می‌گذرد و اثر کاملاً تاریخی بوده و نقش من نسبت به سایر آثاری که مخاطب از من دیده بسیار متفاوت خواهد بود. در سریال هاتف نقشی کاملاً مثبت را ایفا می‌کنم. فیلمبرداری این اثر همچنان ادامه داشته و احتمالاً اواخر شهریور ماه به پایان می‌رسد.

بازیگر سریال “شهرزاد” درخصوص حضور خود در فصل سوم این سریال ادامه داد: به طور قطع در فصل سوم این سریال نیز به ایفای نقش می‌پردازم. در حال حاضر گروه در حال استراحت هستند و از سه هفته دیگر فیلمبرداری فصل سوم آغاز خواهد شد.

بازیگر نمایش “سردار” درخصوص بازخورد فصل دوم سریال شهرزاد بیان کرد: من خودم هنوز موفق به دیدن فصل دوم نشدم اما تا همین جا از بازخورد دوستان و مردم متوجه شدم که شهرزاد راه درستی رفته و رضایت مخاطبان را به همراه داشته است.

وی درباره حضور خود در سینما تاکید کرد: فعلاً فصل ساخت آثار سینمایی شروع نشده و اکثر آثار در مرحله پیش تولید هستند. صحبت‌هایی برای حضور در چند اثر سینمایی با من شده که تا بستن قرارداد نمی‌توانم در مورد آنها چیزی بگویم.

بازیگر فیلم “خوب، بد، جلف” درباره احتمال حضور در جشنواره فیلم فجر و دغدغه شخصی خود برای حضور در این جشنواره تصریح کرد: بالاخره هر بازیگری دوست دارد در جشنواره فیلم فجر حاضر شود و من هم در چندین سال گذشته در این جشنواره حاضر بوده‌ام. امسال هم تا الان حضورم با فیلم “طاق باز” که یک سکانس پلان به کارگردانی “شهرام اسدزاده” است؛ در جشنواره فیلم فجر قطعی شده ولی هنوز قطعیتی در مورد سایر آثار وجود ندارد.

ادبی با اشاره به چالش کسب سیمرغ جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: اینکه انسان مورد تشویق قرار بگیرد در هر برهه‌ای از زندگی لذت بخش است و این طور نیست که من بگویم تشویق را دوست ندارم. اگر بازیگری می‌گوید دوست ندارم مورد تشویق مخاطبین و داوران قرار بگیرم اتفاق غلطی است و به همین سبب گرفتن سیمرغ بلورین جشنواره به عنوان یک تشویق بزرگ در حرفه من بسیار لذت بخش و آرزوی من است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا