دلخوری خبرنگاران از صحبتهای لیلا حاتمی

لیلا حاتمی با اشاره به برخورد با خبرنگاران گفت: با آن خبرنگاران بد برخورد کردم چون جایشان در آن مکان نبود و تا توان داشته باشم همین کار را خواهم کرد.

به گزارش هفت راه، نشست خبری فیلم سینمایی«رگ‌خواب» به کارگردانی حمید نعمت‌الله امشب یکشنبه 17 بهمن‌ماه با حضور لیلا حاتمی، کورش تهامی و همایون شجریان برگزار شد.

حمید نعمت الله کارگردان این فیلم سینمایی در تماس تلفنی درباره فیلم خود گفت: کار ما این است و همواره دنبال سوژهای برای ساختن هستم. قرار بود ابتدا شعلهور را بسازیم که به دلایلی متوقف شد. فیلمنامه «رگ خواب» را خانم بیات نگاشته بود و من در جریان بودم. انتخاب بازیگر از ابتدا همین ترکیب بود.

لیلا حاتمی درباره همکاری خود با نعمت الله اظهار کرد: عدم حضور نعمت الله شبیه خود فیلم است. فیلم برایم غافلگیر کننده است. همچون یک تماشاگر این فیلم را مینگرم. با این فیلم به آرزویم رسیدم که هر چه بیشتر روبه‌روی دوربین نعمت الله باشم.

سهراب پورناظری با اشاره به همکاری در 8 فیلم با نعمت الله طولانی بودن همکاری هنرمند را مبارک توصیف کرد.

وی درباره پدرپیشگی در عرصه هنر را اتفاق بدی دانست و افزود: من به لیلا حاتمی تبریک میگویم که این مرز را حفظ کرد.پدرشان مشخص است که کارشان را درست انجام داده است.

معصومه بیات نویسنده این فیلم سینمایی با اشاره به سبقه خبرنگاری خود از حرفهاش ابراز خشنودی کرد و با بیان ناراحتی خود از عدم احترام به خبرنگاران، این حرفه را رکن چهارم دموکراسی برشمرد.

وی درباره همکاری با نعمت الله اظهار کرد: این نخستین بار نیست که همکاری کردهایم و پیشتر در تلویزیون با هم کار کردهایم.این فیلمنامه خیل طولانیتر بود چون شاید من وراج تر هستم. وقتی میخواستم بازنویسی کنم از او خواستم بخواند و پیشنهاد دهد. نخواند و عوامل را انتخاب کرد. باز از او خواستم. در میانه فیلمبرداری متنی به من دادند که کوتاهتر شده بود. شغل شخصیتی عوض شد، لوکیشن عوض شد، هر شب برای گروه مینوشتم و میفرستادم.

حاتمی درباره درگیری با خبرنگاران بیان کرد: آن اتفاق صرفاً نسبت به آن چند نفر خبرنگار بود. آنها می‌آمدند و مزاحت ایجاد می‌کردند و به نظرم جایشان آنجا نبود، تا جایی که توان داشته باشم چنین می‌کنم.

به گزارش تسنیم، این صحبتهای لیلا حاتمی باعث شد تعدادی از خبرنگاران به نشانه اعتراض جلسه را ترک کنند. چندی پیش لیلا حاتمی در جلسه ای با خبرنگاران در پشت صحنه فیلم رگ خواب با خبرنگاران سینمایی درگیر لفظی شد و مساله با واکنشهای متعددی در دو طرف همراه شد.

حمید نعمت الله که در این نشست حضور نداشت برای فیلمبرداری نماهایی از فیلم شعله ور در زابل به سر میبرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا