تیزر نمایش «مافیا»

تیزر نمایش «مافیا» به کارگردانی افروز فروزند منتشر شد.

به گزارش هفت راه، تیزر تازه‌ترین اثر افروز فروزند با عنوان «مافیا» که این روزها در تئاتر باران به صحنه می‌رود منتشر شد. این اثر روایتگر داستان هفت دوست در یک مهمانی خداحافظی است که با یکدیگر مافیا بازی می‌کنند و به‌تدریج لایه‌هایی از زندگی گذشته و حال آنان باز می‌شود.

نگار عابدی، حمیدرضا فلاحی، علی تاجمیر، میثاق زارع، غزاله نظر، اروین گالستیان، تنی آواکیان در این اثر نقش‌آفرینی می‌کنند. همچنین بابک قهرمانی تهیه‌کننده، منوچهر شجاع طراح صحنه، پژمان عبدی دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مدیر تولید، زهرا آقاپور منشی صحنه، حمیدرضا صفوی برنا مدیر صحنه، حمیدرضا جدیدی دستیار صحنه، هادی بادپا دستیار طراح صحنه، وحید یعقوبیان تبلیغات و طراح پوستر و بروشور، مهرانگیز قهرمانی و غزل نهانی امور رسانه دیگر عوامل اجرایی این اثر هستند.
افروز فروزند نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر، پس از 12 سال دوری از تئاتر، سال 94 نمایش «بهمن» را در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد که به‌عنوان پرفروش‌ترین نمایش این سالن معرفی شد.

نمایش «مافیا» تا 6 اسفندماه ساعت 21 در تئاتر باران واقع در خیابان فلسطین، پایین‌تر از خیابان انقلاب، پلاک 292 به صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می توانند جهت رزرو بلیت به سایت اینترنتی تیوال به آدرس www.tiwall.com مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا