جدیدترین اظهارات خالق “جناب خان”

سعید سالارزهی خالق و مالک عروسک جناب‌خان مدعی است که از ابتدا قرار نبوده است جناب‌خان در «خندوانه» ماندگار شود.

به گزارش هفت راه، بخش هایی از گفتگوی او را با سایت سینما سینما درباره مضوع جنجالی عروسک جناب خان مرور می کنیم:

– ابتدا قرار بود جناب‌خان چند جلسه مهمان باشند و بعد عروسک را بدهند و ما کار خودمان را دنبال کنیم. هر بار زمان بودن جناب‌خان تمدید شد و در این مدت البته صحبت‌های ما ادامه داشت.

– طراحی جناب‌خان و برنامه «کوچه مروارید» بخشی از برنامه‌های ما برای یک مرکز تخصصی برنامه‌سازی کودکان در بخش خصوصی است. راه‌اندازی این مرکز تخصصی برنامه‌ای طولانی مدت است که بیست و سی سال باید روی آن کار کرد. «کوچه مروارید» گام اولی بود که در این زمینه برداشتیم و قرار نبود آخرین باشد. ماجرای نسبت جنان‌خان هم با «کوچه مروارید» همین بود، قرار بود با این برنامه بماند، اما شاید باید از همان ابتدا ما به صورت قانونی اقدام می‌کردیم تا همه چیز درست‌تر پیش می‌رفت.

– تا الان من یک بار هم روی جناب‌خان قیمت نگذاشته‌ام و اصلا فروشنده نیستم. واقعیت این است که تصمیم‌گیری در مورد ارزش مادی جناب‌خان چیزی است که کارشناسان باید بنشینند و صحبت کنند و در مورد آن نظر دهند. باید بر این اساس برند جناب‌خان قیمت‌گذاری شود. وقتی جناب‌خان روی اسپانسر و مخاطب «خندوانه» و شبکه نسیم تاثیر دارد، پس باید سهمی هم به سازندگان اختصاص می‌یافت.

– من تیرماه اعلام کردم که موضعم در مورد ادامه حضور جناب‌خان در برنامه چیست. اگر قرار بود اتفاقی بیفتد در این چند ماه تا شروع فصل جدید می‌افتاد. در این چهار پنج ماه اتفاقی نبود که نشان دهد آن سمت به سوی حل مشکل می‌رود. به نظر می‌رسد دوستان می‌خواهند جناب‌خان نباشد و در عین حال این طور نشان دهند که من نمی‌خواهم اجازه حضور او را بدهم.

– کلاه قرمزی از سوی ایرج طهماسب فقط ۱۵ روز عید حضور دارد و این برند سال‌های سال است همچنان جذابیت خود را دارد. اگر قرار بود همین عروسک سالی ۲۰۰ تا ۳۰۰ برنامه برود روی آنتن چه اتفاقی می‌افتاد؟ حالا اگر همین وضعیت را برای جناب‌خان تصور کنید، می‌بینید نگرانی‌ها درست است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا