چرا بغض «قیمت» در برنامه رشیدپور شکست؟

به گزارش هفت راه، برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور امروز میزبان «سروش جمشیدی» بازیگر تئاتر و تلویزیون بود که این روزها به واسطه ایفای نقش قیمت در مجموعه دورهمی به شهرت و محبوبیت دست یافته است.

بنا بر این گزارش، در این برنامه جمشیدی از ماجرای ورودش به دنیای هنر گفت و اینکه در روستایی حوالی میبد در استان یزد زاده شده است.

برنامه روال معمولی خود را سپری می‌کرد تا اینکه رشیدپور در ادامه یکی از آهنگ‌های «مهران مدیری» که متعلق به سریال نوروزی زعفرانی بود را پخش کرد و پس از بازگشت به استودیو رشیدپور چند تصویر به سروش جمشیدی نشان داد و از او خواست نظرش را درباره این تصاویر بگوید.

اولین تصویر متعلق به سیامک انصاری بود که جمشیدی درباره او گفت سیامک انصاری در طول مدتی که با دورهمی کار کردم کمک‌های بسیاری به من کرده و تنها کسی است که سر صحنه من واقعا او را گل من خطاب می‌کنم.

تصویر بعدی متعلق به مهران مدیری بود که جمشیدی با دیدن تصویر او بغضش ترکید و گفت: مهران مدیری یک مرد به معنای واقعی کلمه است. من تا آخر عمر کاری خود مدیون او هستم. او تنها کسی است که من را باور کرد. خیلی‌های بازی من را می‌دیدند و می‌گفتند خیلی خوبی ولی او به من اعتماد کرد و من را باور کرد.

جمشیدی یک بار دیگر نیز در این برنامه گریست که پس از دیدن تصویر پدر مرحومش بود. او از مخاطبان برنامه خواست قدر پدر و مادر خود را بدانند.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا