گزینه جدید جانشینی ایوبی کیست؟

به گزارش هفت راه، پس از قبول استعفای علی جنتی از سوی رئیس جمهور و انتخاب سیدرضا صالحی امیری به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اهالی سینما امیدوار به تغییرات در حوزه سازمان سینمایی هستند. با پست معنادار حجت الله ایوبی : «همه سازمان های جهان از جمله سازمان سینمایی از آن تو و این حال  نمازت از آن من» تغییر رئیس سازمان سینمایی که با وعده های اجرایی نشده شکاف میان هنرمندان و سازمان سینمایی را عمیق کرد، قطعی‌ شد.

در همین اثنا دو جشنواره (یاس و کودک) به زمان دیگری موکول شد و این می‌تواند نشانه‌های تغییر در سازمان سینمایی باشد اما نکته حایز اهمیت این که وزیر در اولین اظهار نظرهای خود در برنامه‌ای که از شبکه خبر پخش شد تاکید به «تخصص» و «کارایی» داشت.

با پررنگ شدن حضور محمدمهدی حیدریان برای تصدی سمت ریاست سازمان سینمایی او که هم اینک سمت معاون فرهنگی اجتماعی وزیر کار رابه عهده دارد ،در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس، پاسخی روشنی به حضورش در سازمان سینمایی نداد و  حضورش را نه تایید و نه تکذیب کرد.

حال باید دید در هفته های آتی و پس از مراسم تودیع و معارفه رسمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چه تغییراتی در حوزه فرهنگ و هنر شاهد خواهیم بود.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا