وقتی «رابرت دنیرو» خودش را گم کرده است

زمان می تواند ظالم باشد! ما همین قدر می دانیم! زمان فقط بر تعداد فیلم‌های کارنامه رابرت دنیروی بزرگ اضافه کرده است.

رابرت دنیرو یکی از بهترین بازیگران نسل خود و یکی از چهره های کلیدی موفقیت فیلم های راننده تاکسی، خیابان های پایین شهر ، گاو خشمگین است که در سال های 1970 و 1990 در فیلم های دیگری نیز نقش آفرینی کرده که می تواند پوسترهای شان زینت بخش دیوارهای اتاق یک عاشق سینما باشد. اما چند سالی است که کارنامه کاری او مسیر خوشایندی را طی نکرده است. دقیقا شبیه پیرنگ یکی از این فیلم های کمدی و آبکی که او در سال های اخیر بازی می کند.

در حالی که ما توانستیم حضور بابی را در مجموعه فیلم های با موضوع خانواده فاکرها تحمل و هضم کنیم و حضورش را در کتابچه بارقه امید ساخته دیوید. ا.راسل ارج بنهیم اما افکار عمومی به این نتیجه رسیده که این بازیگر 72 ساله دیگر به نقطه ی رسیده که دقت و توجه نمی کند.زحمت خواندن فیلم نامه ها را به خود نمی دهد و چک های بارقم هنگفت را به داشتن آن مجسمه طلایی کوچک(اسکار) ترجیح می دهد.

اما از چه سال و زمانی رابرت دنیرو به این بحران هستی گرایانه روبه رو شده است؟ یکی ار کاربران علاقه مند او با توجه به آمار و فروش فیلم هایش از سایت راتن تومیتو جدول آماری طراحی کرده است و براساس این جدول شما خواهید دید که دنیرو از سال 2002-2003 ,و از سن 59 سالگی دیگر توجه ودقت لازم خود را نسبت به پروژه ها از دست داده است.نظر شما علاقه مندان رابرت دنیرو چیست؟

جدول را ببینید:

bobby-d

منبع: کافه سینما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا