واکنش سامی یوسف به یک خبر: ممنوعیت توسط خودی‌ها!/ «انشاالله یک روز فلسطین را آزاد می‌بینیم»

مجله فرهنگی هفت راه – گروه موسیقی: ماجرا از یک عکس اینترنتی شروع شد که دست به دست در تلگرام و واتس اپ منتقل شد و نهایتا به دست “سامی یوسف”، خواننده معروف و محبوب مسلمان رسید.

“ممنوعیت پخش آثار سامی یوسف در صداوسیمای ایران” خبری بود که هفته گذشته و به استناد یک تصویر مجهول الهویه در رسانه‌های ایرانی پخش شد.

1394050610414452557676410

این تصویر پس از آن منتشر شد که خبر برگزاری کنسرت توسط سامی یوسف در سرزمین‌های اشغالی به شدت با واکنش کاربران مسلمان و ایرانی روبرو شد.

سرانجام این خبر به گوش سامی یوسف هم می‌رسد و وی شب گذشته در وب‌سایت شخصی خود با انتشار یادداشتی با تیتر «توسط خودِ خودم ممنوع شدم» گفت: “من از شنیدن این خبر که تلویزیون و رادیو رسمی جمهوری اسلامی ایرانی موسیقی من را به دلیل اجرای اخیر من در شهر ناصره ممنوع کرده‌اند، متعجب شدم. من آگاه نبودم که آوردن خنده بر صورت برادران و خواهران دوست‌داشتنی فلسطینی من، خلافی اینچنین از طرف دولت ایران است. من از اینکه شنوندگان گرانبهای من در ایران از شنیدن موسیقی من ممنوع می‌شوند متاثر هستم، اما از اینکه در فلسطین اجرا کرده‌ام عذرخواهی نمی‌کنم. موسیقی نشت‌پذیر است و هیچگاه در مرزها و حتی برای اهداف سیاسی محدود نشده است در حالی که موسیقی در زمان و فضا آزادانه طنین پیدا می‌کند. آرزو داریم که روزی فلسطین را آزاد ببینیم.”

1394050610323099857675110

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا