سازنده «آرگو» نویسنده و کارگردان فیلم بعدی بتمن خواهد بود

مجله فرهنگی «هفت‌راه»- گروه سینما: بن افلک بازیگر و کارگردان برنده جایزه اسکار، کارگردان فیلم انفرادی بتمن خواهد بود.

Batsignal

به گزارش “هفت‌راه” به نقل از دیجیتال اسپای، مدتی پیش شایعه ای مبنی بر کارگردانی این فیلم توسط افلک منتشر شد و بخشی از آن نیز به حقیقت پیوست. بن افلک که تا کنون بر مسند کارگردانی فیلم هایی همچون Argo و The Town نشسته است علاوه بر کارگردانی این اثر، فیلم نامه آن را نیز به رشته تحریر در خواهد آورد. او در این حرفه نیز به خاطر فیلم نامه اثر تحسین شده و موفق Good Will Hunting موفق به کسب جایزه اسکار شده است.

البته جف جانز که ید طولایی در نوشتن کمیک بوک و فیلم نامه سریال های کمیک بوکی همچون Arrow و The Flash دارد، در نوشتن فیلم نامه این اثر به افلک کمک خواهد کرد.

بن افلک که اولین حضورش در نقش بتمن در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice خواهد بود علاوه بر آن باید در Suicide Squad که فیلمی متشکل از ویلیان های کمپانی دی سی است نیز این نقش را ایفا نماید.

بن افلک هم اکنون در حال کار روی پروژه جدیدیش، Live by Night میباشد که علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، همچون فیلم های قبلی در نقش اصلی آن نیز حضور خواهد یافت.  هنوز تاریخ اکران فیلم بتمن مشخص نشده اما گفته میشود آغاز فیلم برداری آن پس از Live by Night خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا